Bio igen :P

God morgon :) Idag ska jag inte gå på gympan, jag är snorig och har lite ont i mitt ena knä. Så jag ska vara i skolan halv tio :P
Eftersom jag inte har bloggat sen i fredags så ska jag brätta vad jag gjorde i helgen :) I lördags så såg jag på bio (igen) med Agnes, Dana och Malin, vi såg Till vildingarnas land den var jättte gullig :P och lite sorglig i slutet  tycker jag  ( men jag kan vara så himla kännslig ibland) . Sen sov jag och Dana över hos Agnes, vi gick och la oss ungefär halv fem och vaknade kvart i elva. Sen vid tre så åkte jag till stallet, jag red Gimmi och vi hade hoppning, jag tyckte det gick bra även om Gimmi var lite väl pigg :P
Jag bloggar senare :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0